Nuorodos į informacinius kanalus
I. Siūlymas Peticijų komisijai (2018-09-10 d.) Siūlymo...
I. Kreipimasis į Seimo Peticijų komisiją dėl referendumo paskelbimo (2018-09-10 d.) Siūlau Seimui paskelbti referendumą dėl Konstitucijos straipsnio...
I. Kreipimasis į Seimo Peticijų komisiją (2018-06-22 d.) ...
Šiolaikinė daina iš interneto, autorius nežinomas. Dūdos groja kai žygiuojam! Bijo mergos rezervistų, Kad pagavę neišpy... tų. Davė Natas dvi granatas Ir...
Šių laikų raganos ant šluotų jau neskraido, jos turi modernias transporto priemones. 2017-09-19
Amerikiečius ne juokais išgąsdino uraganas „Irma“. Kurgi neišsigąsi, jeigu Ameriką puola ne tik rusų hakeriai ir išrenka jiems prezidentą,...
Svetainė mėgsta Opera.
Apie Ukrainos prezdento kancieliarijos vadovą Aleksejų Arestovičių žiūrėti nuo 31 minutės
„Transition“ skiriasi nuo pirmojo skraidančio automobilio pavyzdžio, kurį kompanija išbandė 2009 metais. Tada „Transition“ prototipas dar nebuvo skirtas serijinei gamybai, o jo testavimas buvo atliekamas, siekiant išbandyti originalius mazgus ir įrodyti, kad idėjas įmanoma pritaikyti praktikoje. Kartu testas leido naujovei gauti oficialų JAV Federalinės aviacijos administracijos (2010 m.) ir Nacionalinės kelių eismo saugumo valdybos pritarimus (2011 m.). Kovo pabaigoje amerikiečiai Platsburgo oro uoste išbandė „Transition“. Jis pakilo į 430 metrų aukštį, o skrydis truko 8 minutes. Automobilis dar daug kartų bus testuojamas. Šis automobilis – tai antros kartos modelis, kurį kompanija pademonstravo Niujorko parodoje. Jis labiausiai artimas tam automobiliui, kuris kitais metais bus pradėtas gaminti serijiniu būdu ir pateiktas pirkėjams.
“Transition” – tai kartu ir automobilis su sulankstomais sparnais, ir sportinis lėktuvas, kuris gali važiuoti keliu. Skraidančio automobilio techniniai duomenys: ilgis – 6 m; aukštis – 2 m; plotis, kai yra automobilis – 2,3; plotis, kai yra lėktuvas – 8 m; pilno svoris – 650 kg; tuščio svoris – 440 kg; variklio galia – 100 AG; maksimalus greitis – 185 km/h; skrydžio tolumas – 787 km; įsibėgėjimo ilgis – 518 m; apkrova – 210 kg; kuro sunaudojimas (esant greičiui 172 km/h) – 18,9 l/h; kuro sunaudojimas kelyje – 6,7 l/100km; kuro bako talpa – 87 l. Automobilio kaina kol kas kinta, jis brangsta ir šiuo metu yra beveik 280 tūkst. USD. Pačioje automobilio kūrimo pradžiojejo kūrėjai sakė, kad skraidantis automobilis kainuos 150 tūkst. USD, vėliau 200 tūkst., 250 tūkst.
Parengta pagal drive.ru 2012-04-12 |
Komentarai
Skelbti naują komentarą