Homo sovieticus
Tikriausiai tėra mažai žmonių, kurie nėra girdėję termino „homo sovieticus“, bet tikriausiai ne visi žino, kad šio tipo žmogų savo knygoje...
Tikriausiai tėra mažai žmonių, kurie nėra girdėję termino „homo sovieticus“, bet tikriausiai ne visi žino, kad šio tipo žmogų savo knygoje...
Įžanga Pasirodžius filosofo A. Juozaičio straipsniui „Kas yra Lietuvos išdavikai“ apsidžiaugiau. Pagaliau bus pradėta...
Lietuvos laisvosios rinkos institutas (LLRI) didelius sukrėtimus pajutusiai Lietuvos socialinio draudimo sistemai gerinti siūlo jau praktikoje nepasiteisinusį, praeito...
Kai aš išgirstu apie vis naujas iniciatyvas, esą apsaugančias mūsų vaikus nuo sunkumų ir nusivylimų, o tiksliau - nuo juos supančio pasaulio,...
Bylos tyrimas ir teismo procesas vyko ketverius metus. Per tą laiką viena iš įtariamųjų mirė. Daugelis įtariamųjų prarado darbą, turtą, kurį...
Kai kas gali paklausti: o prie ko čia demokratija? Juk daugelis demokratiją įsivaizduoja, kaip laisvę daryti, ką nori. Nors iš tiesų demokratija reiškia...
Pastaruoju metu dažnai girdime apie Politinių partijų ir politinių kampanijų finansavimo bei finansavimo kontrolės įstatymo keitimo siūlymus, dėl kurių...
Svetainė mėgsta Opera.
Kinijos kūrėjai, norėdami išspręsti miestų kamščių problemą, sugalvojo originalų autobusą arba oro autobusą. Jis skirtas dideliems miestams su dangoraižiais, kuriuose gyvena milijonai žmonių, nes autobusas gali sutalpinti 1200-1400 keleivių. Autobusas veža ne tik daug keleivių, bet ir nekliudo automobiliams važiuoti, nes jie gali važiuoti po autobuso platformos, kurioje sėdi keleiviai, apačią. Autobusas važiuoja, naudodamas elektros ir saulės energiją. Jo greitis 60 km/h. Prie sankryžų autobusas nestoja, šviesoforų signalizacijos sistema sutvarkyta taip, kad jam suteikiama pirmenybė važiuoti. Sustoja tik automobiliai, kurie važiuoja po jo platforma, tarp autobuso bėgių.
Kai kurie komentatoriai pastebi šiuos oro autobuso trūkumus: miestų kai kurių gatvių viadukai gali būti nepritaikyti autobuso aukščiui, ir apskritai kai kurios miestų teritorijos nepritaikytos tokiam transportui ir reikėtų padaryti daug pertvarkymų, norint, kad miesto gatvėmis važiuotų tokie autobusai; vairuotojai turės atidžiai laikytis eismo taisyklių, kad netyčia netinkamo aukščio transportas nevažiuotų tarp bėgių; jeigu toks autobusas kur nors įstrigtų, keleiviams gali būti sunku išlipti, nors vaizdo įraše ir atrodo viskas gražu, tačiau tikrovėje būna visokių atvejų; neįtikina, kad 7 m pločio transporto priemonė posūkiuose gali raitytis, kaip guminė; dizaino požiūriu yra gražus (2010 metais pripažintas vienu iš 50 geriausių projektų), bet realiai neįgyvendinamas projektas. Šiame vaizdo įraše yra atsakymai į komentatorių kai kuriuos pastebėjimus.
2013-07-06 |
Komentarai
Yeezy Yeezy 350 Yeezy
Yeezy
Yeezy 350
Yeezy 380
Yeezy 450
Yeezy 500
Yeezy 700
Yeezy Foam Runner
Yeezy Slides
Yeezy
Yeezy 350
Yeezy 380
Yeezy 450
Yeezy 500
Yeezy 700
Yeezy Foam Runner
Yeezy Slides
Yeezy Zebra 350
Yeezy 700 Wave Runner
Blue Yeezy Slides
Black Yeezy Slides
Yeezy
Yeezy 350
Yeezy 380
Yeezy 450
Yeezy 500
Yeezy 700
Yeezy Foam Runner
Yeezy Slides
Yeezy
Yeezy 350
Yeezy 380
Yeezy 450
Yeezy 500
Yeezy 700
Yeezy Foam Runner
Yeezy Slides
Yeezy 350
Yeezy 350
Yeezy 380
Yeezy 450
Yeezy 500
Yeezy 700
Yeezy Foam Runner
Yeezy Slides
Yeezy Slides
Yeezy 350
Yeezy 380
Yeezy 450
Yeezy 500
Yeezy 700
Yeezy Foam Runner
Yeezy Slides
Yeezy 700
Yeezy 350
Yeezy 380
Yeezy 450
Yeezy 500
Yeezy 700
Yeezy Foam Runner
Yeezy Slides
Yeezy
Yeezy 350
Yeezy 380
Yeezy 450
Yeezy 500
Yeezy 700
Yeezy Foam Runner
Yeezy Slides
Yeezy
Yeezy 350
Yeezy 380
Yeezy 450
Yeezy 500
Yeezy 700
Yeezy Foam Runner
Yeezy Slides
Skelbti naują komentarą