Homo sovieticus
Tikriausiai tėra mažai žmonių, kurie nėra girdėję termino „homo sovieticus“, bet tikriausiai ne visi žino, kad šio tipo žmogų savo knygoje...
Tikriausiai tėra mažai žmonių, kurie nėra girdėję termino „homo sovieticus“, bet tikriausiai ne visi žino, kad šio tipo žmogų savo knygoje...
Įžanga Pasirodžius filosofo A. Juozaičio straipsniui „Kas yra Lietuvos išdavikai“ apsidžiaugiau. Pagaliau bus pradėta...
Lietuvos laisvosios rinkos institutas (LLRI) didelius sukrėtimus pajutusiai Lietuvos socialinio draudimo sistemai gerinti siūlo jau praktikoje nepasiteisinusį, praeito...
Kai aš išgirstu apie vis naujas iniciatyvas, esą apsaugančias mūsų vaikus nuo sunkumų ir nusivylimų, o tiksliau - nuo juos supančio pasaulio,...
Bylos tyrimas ir teismo procesas vyko ketverius metus. Per tą laiką viena iš įtariamųjų mirė. Daugelis įtariamųjų prarado darbą, turtą, kurį...
Kai kas gali paklausti: o prie ko čia demokratija? Juk daugelis demokratiją įsivaizduoja, kaip laisvę daryti, ką nori. Nors iš tiesų demokratija reiškia...
Pastaruoju metu dažnai girdime apie Politinių partijų ir politinių kampanijų finansavimo bei finansavimo kontrolės įstatymo keitimo siūlymus, dėl kurių...
Svetainė mėgsta Opera.
Amerikiečių kompanijos „Cool Ampibious Manufacturing International“ autobusas „CAMI Terra Wind“ yra ne paprastas autobusas. Tai yra namas ant ratų, kuris gali važiuoti sausuma, tai taip pat jachta, kuri gali plaukti vandeniu. Maksimalus greitis sausumoje apie 140 km/h, dyzelinis variklis „Caterpillar-3126E“. Vandeniu plaukia maždaug 13 km/h greičiu. Gali plaukti, kai bangų aukštis yra iki vieno metro. „CAMI Terra Wind“ apačioje įrengtas sustiprinto aliuminio pontonas, dėl kurio jis gali plūduriuoti ant vandenio. Šonuose įrengti pripučiami pontonai. Autobuso įvažiavimui į vandenį reikalingas tvirtas ir plokščias paviršius. Jeigu paviršius yra netinkamas, tai reikalingos specialios platformos. Iš išorės „CAMI Terra Wind“ niekuo nesiskiria nuo paprasto autobuso. Autobuso ilgis siekia 14 metrų. Kajutės aukštis yra 2,2 m. Nepaisant autobuso dydžio, jo svoris tik 18 600 kg, nes konstruktoriai kėbului panaudojo stiklo plastiką. Autobuso viduje įrengtos visos žmogui reikalingos priemonės: baldai, šaldytuvas, elektrinė plytelė, skalbimo mašina, sūkurinė vonia, 42 colių plazminis televizorius ir dar keletas mažesnių, palydovinė TV, ir kt. Elektros prietaisai elektrą gauna iš dyzelinio generatoriaus. Autobusą valdyti padeda borto kompiuteris. Autobuse inžinieriai suprojektavo saugos priemones. Jeigu plaukiant nutiktų nelaimė, tai autobuso triume yra vandenį išpumpuojantis siurblys, o salone ir „mašinų skyriuje“ įrengtos automatinės gaisro gesinimo sistemos. Autobuso amfibijos kaina nuo 850,000 dolerių.
2014-10-01 |
Komentarai
Skelbti naują komentarą