Reklama
Nadežda Savčenko televizijos reklamoje

       N.Savčenko paprastų žmonių kalba išsakė požiūrį į Ukrainos politinius įvykius: per 20 sekundžių pavartojo 11 keiksmažodžių.

Read more...

Kaip suvaidinti džiaugsmą gavus nereikalingą dovaną

       Prekybos pramogų kompleksas „Leto“ pateikia reklaminį vaizdo įrašą, kuriame demonstruoja, kaip pavaizduoti džiaugsmą, kai gauni visiškai nereikalingą dovaną.

Read more...

Pasimatymas su blondine

       „Ford Mustang” sugalvotą pasimatymą su blondine vaikinai ilgai prisimins.   

Read more...

Reikalingas daiktas

       Kelionėje, prispyrus reikalui, gali praversti tokia maskuotė.

Read more...

148 blogi vaikinai

       Prieš keletą metų „Calsberg“ surengė neįprastą reklaminę akciją „That calls for a Carlsberg” (Tai dingstis „Calsberg‘ui“). Kino teatro lankytojams kompanija sugalvojo surengti netikėtumą. Salėje susodino 148 raumeningų, tatuiruotų baikerių, dvi laisvas paliko salės centre...

Read more...

Nesimaudykite būdami neblaivūs

       Baltarusijos Ekstremalių situacijų ministerija sukūrė filmuką "Amžinoji atmintis tiems, kurie maudosi neblaivūs".

Read more...

LG bauginanti reklamos kampanija

        LG IPS vaizduoklių vaizdas yra toks realistiškas, kad jis priimamas, kaip tikrovė.   Gamintojas teigia, kad skirtingai nuo įprastai naudojamos technologijos, IPS leidžia pasiekti tikslų spalvų perdavimą ir geresnės kokybės vaizdą, nepriklausomai nuo žiūrėjimo kampo.Savo teiginį kompanija nusprendė įrodyti dar kartą, sukūrusi dar vieną gąsdinančią aplinką.

Read more...

Geriamojo vandens reklama

       Nori patraukti žmonių dėmesį ir sudominti savo reklama, tai joje pavaizduok mažus vaikus ar gyvūnus. Tai gerai žino Prancūzijos reklamos agentūra BETC, kurios anksčiau sukurtas reklamos vaizdo įrašas „Roller Babies“ „You Tube“ surinko rekordinį peržiūrų skaičių. Kitas vaizdo įrašas „Baby Inside“ turėjo daug mažesnį pasisekimą. Atrodo, kad BETC naujas reklamos kampanijos „Baby&Me“ vaizdo įrašas gali net pralenkti „Roller Babies“. Per pusę mėnesio „You Tube“ surinkta apie 44 mln. peržiūrų.

Read more...

Tualetinio popieriaus reklama

       Nemėgstate reklamų? Kai televizorius rodo reklamą, perjungiate kanalą, išeinate iš kambario, nes paprastai ir kitas kanalas tuo metu rodo reklamą? Bet juk ne visos reklamos yra nuobodžios ir įkyrios. Štai, kad ir ši prancūzų sukurta tualetinio popieriaus reklama. Linksmai ir išradingai pavaizduota gyvenimiška situacija. Ir nors tai yra tik fantazija, bet kas žino, kai taip sparčiai vystosi technologijos, ar ši linksma reklama, kada nors netaps pranašiška realybe.

Read more...

NIVEA streso testas

       Ko tik reklamos kūrėjai neprisigalvoja. Štai kaip NIVEA originaliai sugalvojo pareklamuoti savo dezodorantus: žmonės atsiveda į oro uostą savo nieko neįtariančius draugus, o ten jų jau laukia parengtas streso testas. Pasirodo jų ieško policija: priešais sėdinčio žmogaus rankose laikraštis su jų nuotrauka, televizijos ekrane prašymas padėti surasti ieškomą žmogų. Kas gali padėti po tokio streso. Žinoma, tik NIVEA dezodorantas.

Read more...

Baisi tiesa apie mėnesines

      Užsienio žiniasklaida šį vaizdo įrašą jau praminė geriausia prekės ženklo reakcija į neigiamą nuomonę socialiniuose tinkluose. „Bodyform“, moteriškų higieninių įklotų Didžiojoje Britanijoje gamintoja, atsidūrė Facebook‘o vartotojų dėmesio centre po to, kai spalio 8 d. Ričardas Neilas parašė sarkastišką komentarą. Šiuo metu jo komentaras surinko netoli 100 tūkst. „patinka“.

Read more...

Dešros reklama

       Buvo laikai, kai maisto produktai neturėjo chemijos...

Read more...

Loterijų reklama

       Ši reklama, kurios pavadinimas „Išvarymas“, laimėjo 10 Kijevo tarptautiniame reklamų festivalyje „TV Short list”. Reklamuojama loterija “Loto”.

Read more...

Darbo pasiūlymas

       Nemėgsti amerikiečių, tada darbas tikrai tau.

Read more...

Biuras, kurio nėra

       Transporto priemonių civilinės atsakomybės privalomo draudimo kompanijai sukurtos reklamos.

Read more...

Reklama „Specsavers“ akiniams

       Kas gali nutikti, kai žmogaus turi blogą regėjimą, tačiau jis nenešioja „Specsavers“ akinių ar kontaktinių lęšių. Į nepatogią situaciją patekusio žmogaus istoriją sukūrė „Specsavers“ ir jos pasamdytas režisierius Danielius Kleinmanas (Daniel Kleinman) iš Rattling Stick, kuris yra vienas iš daugiausiai apdovanotų reklamos režisierių. Prie šios reklamos kūrimo prisidėjo ne tik reklamoje žinomas režisierius, bet ir pasaulyje garsus virėjas Gordonas Ramzis (Gordon Ramsay).

Read more...

Kas džiugina moteris ir vyrus

Alui Heineken sukurta reklama.

Read more...

Ideali moteris

       Ideali moteris – graži, miela, švelni, rūpestinga, supratinga, ištikima, o svarbiausia tyli, kai reikia tylumos, neegzistuoja, kai reikia vienumos ar praleisti vakarą su draugais. Manote, kad tai neįmanoma. Alaus „Fernet stock“ reklamos kūrėjai žino, kaip atrodo ideali moterissmiley

Read more...

Kaip dirbti vasarą

       Vasara, karšta ir dirbti visai nesinori. O juk galima suderinti ir darbą, ir poilsį prie baseino, svarbiausia tik, kad viršininkas nesuprastų, kur tu esi. Kompanija „Sony“ žino, kaip tai įgyvendinti.

Read more...

Šių laikų Adomo ir Ievos istorija

       Ši reklama buvo sukurta draudimo kompanijai Centraal Beheer, panaudojant Adomo ir Ievos istoriją, bet pritaikant ją šiems laikams smiley

Read more...

Kaip iš kelnaičių padaryti marškinėlius

       Reikia marškinėlių, o jų spintoje nėra. Ne bėda, paimkite apatines kelnaites, iškirpkite trikampį ir marškinėliai yra smiley

Read more...