Ateities autobusas

        Kinijos kūrėjai, norėdami išspręsti miestų kamščių problemą, sugalvojo originalų autobusą arba oro autobusą. Jis skirtas dideliems miestams su dangoraižiais, kuriuose gyvena milijonai žmonių, nes autobusas gali sutalpinti 1200-1400 keleivių.

       Autobusas veža ne tik daug keleivių, bet ir nekliudo automobiliams važiuoti, nes jie gali važiuoti po autobuso platformos, kurioje sėdi keleiviai, apačią.

       Autobusas važiuoja, naudodamas elektros ir saulės energiją. Jo greitis ­60 km/h. Prie sankryžų autobusas nestoja, šviesoforų signalizacijos sistema sutvarkyta taip, kad jam suteikiama pirmenybė važiuoti. Sustoja tik automobiliai, kurie važiuoja po jo platforma, tarp autobuso bėgių.

       Kai kurie komentatoriai pastebi šiuos oro autobuso trūkumus: miestų kai kurių gatvių viadukai gali būti nepritaikyti autobuso aukščiui, ir apskritai kai kurios miestų teritorijos nepritaikytos tokiam transportui ir reikėtų padaryti daug pertvarkymų, norint, kad miesto gatvėmis važiuotų tokie autobusai; vairuotojai turės atidžiai laikytis eismo taisyklių, kad netyčia netinkamo aukščio transportas nevažiuotų tarp bėgių; jeigu toks autobusas kur nors įstrigtų, keleiviams gali būti sunku išlipti, nors vaizdo įraše ir atrodo viskas gražu, tačiau tikrovėje būna visokių atvejų; neįtikina, kad 7 m pločio transporto priemonė posūkiuose gali raitytis, kaip guminė; dizaino požiūriu yra gražus (2010 metais pripažintas vienu iš 50 geriausių projektų), bet realiai neįgyvendinamas projektas.

­       Šiame vaizdo įraše yra atsakymai į komentatorių kai kuriuos pastebėjimus.

2013-07-06

Komentarai

Skelbti naują komentarą

Šio laukelio turinys yra privatus ir nerodomas viešai.